سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راز جوانی
نظر

بهترین مواد معدنی و ویتامین ها برای آکنه

آکنه در هر سنی می تواند اعتصاب کند. اگرچه در بین نوجوانان شایع تر است ، و گاهی اوقات در خانم هایی که یائسگی را پشت سر می گذارند ، سالانه حدود 50 میلیون نفر در ایالات متحده مبتلا به آکنه می شوند. سطوح آکنه در مواقع عدم تعادل هورمونی. هنگامی که غدد بیش از حد طبیعی روغن تولید می کند ، منافذ پوستی مسدود می شوند و باعث می شوند باکتری ها (و جوش ها) رشد کنند.

جوش ها به اشکال و عمق های مختلفی از جمله سرهای سیاه ، کیست و ندول وجود دارد. برای از بین بردن آنها ، مدتهاست که تحقیقات به داروهای موضعی مانند بنزوئیل پراکسید ، آنتی بیوتیک هایی مانند تتراسایکلین و داروهای خوراکی حاوی ویتامین A مانند ایزوترتینوئین اشاره شده است که برای آکنه های متوسط تا شدید است.

از طرف دیگر ، برخی به دنبال درمان های طبیعی تر مانند مکمل های ویتامین و مواد معدنی هستند. آیا داروهای طبیعی نیز مؤثر هستند؟ و اگر چنین است ، کدام یک؟ در زیر پیدا کنید

ویتامین A

ویتامین A یک درمان احتمالی برای آکنه است ، اما باید اطمینان حاصل کنید که آن را به درستی دریافت کرده اید.

به گفته پزشکان پزشک در دانشگاه میشیگان ، مکمل های خوراکی ویتامین A مانند ویتامین موضعی کار نمی کنند. در واقع ، آنها نسبت به مکمل احتیاط می کنند ، زیرا این امر می تواند صدمه ای بیش از خوب وارد کند.

از آنجا که ویتامین محلول در چربی است ، در بدن شما ایجاد می شود و مصرف زیاد بیش از 10،000 واحد بین المللی (IU) می تواند سمی باشد. این امر به ویژه در دوران بارداری صادق است ، بنابراین زنانی که قصد بارداری دارند قبل از شروع مکمل ها باید با پزشک خود مشورت کنند.

اما به عنوان یک داروی موضعی ، ویتامین A می تواند به آکنه شما کمک کند. اکثر داروهای موضعی شیمیایی ویتامین را به یک رتینوئید تبدیل می کنند که می توانید روی پوست آن اعمال کنید. طبق گفته های کلینیک مایو ، رتینوئیدها به دلیل توانایی بازسازی و بهبود سریع پوست ، موثرترین درمان برای آکنه هستند ، به طوری که شما به سرعت پوست تازه ای خواهید داشت.

مارک های معروف رتینوئید - به ترتیب حداقل عوارض جانبی - شامل تازرووتن (Tazorac) و آداپلن (Differin) هستند. شما می توانید آنها را فقط با یک نسخه دریافت کنید.

زنان باردار نباید رتینوئید مصرف کنند. این ماده همچنین از اشعه ماوراء بنفش طبیعی پوست شما را ضعیف می کند ، بنابراین افرادی که از رتینوئیدها استفاده می کنند باید مراقب باشند تا از قرار گرفتن طولانی در معرض آفتاب خودداری کنند و از ضد آفتاب استفاده کنند.

روی

روی ماده معدنی است که می تواند به آکنه نیز کمک کند. می توانید آن را به عنوان یک مکمل خوراکی یا به عنوان یک درمان موضعی مصرف کنید.

یک منبع معتبر بررسی اخیر از مطالعات گذشته در مورد این موضوع نشان داد که روی می تواند باعث کاهش تولید روغن در پوست شود و می تواند از عفونت و التهاب باکتریایی محافظت کند.

شما فقط به مقادیر کمی روی در بدن نیاز دارید. دفتر مکمل های غذایی کمک هزینه روزانه برای بزرگسالان 8-11 میلی گرم (میلی گرم) توصیه می کند. یک منبع معتبر وجود دارد که یک دوز نسبتاً بی خطر از 30 میلی گرم می تواند به درمان آکنه کمک کند. مقادیر بیشتر روی ممکن است مضر باشد. بعضی از افراد از مصرف زیاد روی بیماری کرده اند و مصرف زیاد روی می تواند منجر به کمبود مس شود.

لوسیون های موضعی حاوی روی نیز می توانند به آکنه کمک کنند. یکی از منابع معتبر مطالعه نشان داد که استفاده از لوسیون 1.2 درصد استات روی و 4 درصد اریترومایسین باعث شفافیت پوست می شود.

 


کلیه حقوق این وبلاگ متعلق به راز جوانی می باشد